I min blogg kan du läsa om bland annat träning, mat och bak, olika tips, åsiker, tankar, se en massa sött, amatörbilder och mycket mer :)

onsdag 1 april 2009

vart tog solen vägen?

jag försöker vara glad trots att jag är så otroligt förkyld. snoret rinner, halsen värker och huvudet dunkar. MEN, det är snart helg, och termometern står på 2.6 + och det är helt undebart för våren är här. om ca en kvart ska jag gå på jobbet. usch. jag skulle hellre lägga mig och sova några timmar till. trots att jag la mig innan elva igår. skönt med promenad idag i alla fall. man får gå promenad på arbetstid idag mellan halv tolv och tolv. självklart gör man det! sen har vi lunch mellan tolv och ett. skööönt. efter jobbet blir det hem för att städa. shit har inte städat på länge nu, dammtussarna bokstavligen flyger längst golven haha. men så får det vara ibland. näe nu ska jag borsta tänderna, sen kila. good bajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar