I min blogg kan du läsa om bland annat träning, mat och bak, olika tips, åsiker, tankar, se en massa sött, amatörbilder och mycket mer :)

söndag 5 april 2009

i wonder

jag är både jättenervös och lugn inför morgondagen. 
det ändras hela tiden kan man väl säga. 
ska som sagt börja ringa imorn. 
inte direkt som ringbolaget detta e. mer seriöst. 
gårdagen var trevlig. vi kika film, åt gott. 
åkte till färila en sväng. kom hem på småtimmarna.
åkte till tallåsen med älskling och sov där. 
var meningen att vi skulle upp i tid idag men icke.
klockan hann nog bli elva innan vi gick upp. heh.
familjen har jag hälsat på en sväng idag också.
middag blev det i tallåsen. lite plock. (:
imorn är det jobb, åtta - sjutton som gäller,
sen hem och slänga in tvätt, sen storhandling 
på coop. grekisk sallad till middag, ja.
näe, nu ska jag lägga mig. trööött.

nomy - this heart of ice
mycket bra låt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar