I min blogg kan du läsa om bland annat träning, mat och bak, olika tips, åsiker, tankar, se en massa sött, amatörbilder och mycket mer :)

torsdag 2 april 2009

guacamole för en

igår var jag så galet sugen på guacamole så ikväll eller imornkväll tänker jag äta det. beror på om avocado'sen är tillräckligt mogna ikväll eller inte. gårdagen gick bra trots hemsk förkyldning, och idag är jag ännu sämre. men måste dit idag för vi ska gå igenom säljningen, fööör, på måndag ska vi börja sälja! :D sen är det ju så att jag ska få tillbaka pengar på skatten också, drygt femtusen kronor och det känns helt underbart! dom ska jag dock lägga undan när dom kommer för dom ska sparas till utlandsresan i september. idag är det jobb som vanligt till klockan fyra, sen efter det kanske jag ska träffa emma och fika/hjälpa henne hitta present. det ska bli trevligt. :) sen tror jag minsann att jag och nathan ska belöna oss själv med en varsin finessglasskula, eftersom vi varit så duktig hela veckan! :) nej, nu måste jag göra mig iordning. tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar