I min blogg kan du läsa om bland annat träning, mat och bak, olika tips, åsiker, tankar, se en massa sött, amatörbilder och mycket mer :)

lördag 4 april 2009

spring i benen och en lekfull blick

våren är här.
jag fullkomligt älskar det. 
välkommen grönt gräs, blåa himmel och strålande sol.
känna vinden i håret när jag cyklar på min älskade kärringhoj. 
dricka iskall smoothie i värmen.
äta sallad varje dag. åh, underbart!
vi var på en bollnästripp idag, jag, henke och hans familj. 
är några böcker och ett par svarta strumpbyxor rikare. 
och min mage är arg arg arg. till veckan kör vi stenhårt på GI igen.
fan va jag längtar.
nu ska jag hem till emma och fredrik snart. 
guacamole, film och massa mys är det som står på schemat. 
ja, idag är en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar